12 oktober, 2009

Summering av de senaste 2 veckorna

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen de senaste veckorna och ni som står nära oss vet att anledningen är att det är mycket som händer i vår vardag just nu. Jag håller på att starta upp ett företag, mormor som är sjuk har fått ett rum på ett hospice i Uppsala, vi letar lägenhet och springer på visningar nästan varje helg och så kräver ju lilla Milo en hel del tid och uppmärksamhet. Det är helt enkelt mycket just nu. Men jag ska försöka bättra mig för jag vet att ni är många som läser och uppskattar bloggen! Jag måste dock inflika att jag tycker det är lite tråkigt att så få lämnar kommentarer (men tack ni som gjort det!). Det känns roligt att få en liten hälsning någon gång ibland annars känns det som att man skriver bara för sig själv. Nog om det, här kommer en liten summering i bilder av veckorna som gått:

Med mormor på hospice. Milo tyckte det var spännande att åka rullstol och mös i mormors mysiga famn.
En trött Milo med en trött morfar i Enköping
Milo tuggar på sin hand (är tand nr 4 på g?) med morbror i Enköping

Slappar i morfars stora fåtölj
Vi har hälsat på Renée, Erik & Inez och deras lilla nytillskott Vide, 2 veckor. Se så liten han är! Jag kan inte fatta att Milo har varit så där liten!
En nybliven 9-månaderskille (han "fyllde" den 10:e okt) biter i haklappen
Min webbshop kommer att heta Babylooba och loggan ser ut så här. Jag planerar att lansera den om ca 1 månad. Jag berättar mer sen när det närmar sig.

2 kommentarer:

Caroline och Carl Ludvig sa...

Åh vad spännande med webshopen, är så nyfiken! Och loggan är jätte fin. Varm, mysig, rolig och förtroendeingivande! Förstår att ni har fullt upp med allt men jag hoppas att vi kan ses snart.

Stor kram till dig och stora Milo från Caroline och Carl Ludvig

Anonym sa...

Jättebra att du skriver så man får veta något
det är så roligt att se hur Milo växer och mår
bra. Hälsningar G-Mormor och G-Morfar.