16 augusti, 2009

Milo på charmstråt i Malmö

I torsdags flög lilla familjen ned till Malmö eftersom jag skulle träffa ett medium för medial rådgivning. Hurdan rådgivningen blev behåller jag naturligtvis för mig själv, men jag kan säga att det var värt resan dit! Vi bodde i Limhamn, vid vattnet precis vid Öresundsbron och stannade till på lördagen. På fredagen åkte vi in till centrala Malmö och fick uppleva Malmös årliga festival med tivoli, musikscener och mattält.

Milo har verkligen varit på ett charmigt humör. Inte så mycket mot mig och Markus (vi är ju bara tråkiga föräldrarna), men mot flera andra han träffat på. Då har han minsann smilat upp och haft sig. Höjdpunkten var när Markus bar på Milo som hade ansiktet vänt bakåt och han plötsligt hest men högt vräker ut sig "hhhejj" varpå vi hör skratt bakom oss. Det visar sig att han helt enkelt hälsade på sällskapet bakom oss på gatan. Och han har varit en riktig tantmagnet. På bussen, på flyget och på flygplatsen har han charmat varenda tant så till den grad att de kommit fram till oss och sagt "VILKEN liten guldklimp ni har där! Ta hand om er", "vilken sötnos" och dylikt. Det blev nästan lite tjatigt när det hände för tredje gången haha.

På promenad i Limhamn vid Öresundsbron


Hm, vad ska jag välja från menyn?

På restaurang                                        Plåster i pannan!

Turning Torso

På bussen med tandborste i mun och en trött kille på flygplanet hem

0 kommentarer: