09 oktober, 2010

Härlig höstdag i bilder


"Hej! Jag ska gå till parken och upptäcka. Häng med på mina äventyr vet ja!"


"Vi har promenerat till vackra Edsviken. Här behöver jag inte hålla i handen utan kan springa runt som jag vill. Jättehärligt""


"Det är massa härliga höstlöv överallt. I jättefina färger!"


"Titta vad jag hittade! En jättestor järnkedja. Den kan man gunga fram och tillbaka!"


"Nu är vi äntligen framme vid änderna. Det är jättekul att mata dem med brödbitar! De är jättehungriga! Hihi"


"Kolla pappa! En jättestor fontän ute i vattnet!"


"Det är så himla kul att vara här och titta på allt."


"Kolla, jag kan sitta på de stora stenarna!"


"Och mellan dem också!"


"Nu är vi på väg hem och då är det mysigt att hålla pappa i handen en stund."


"ÅH, titta hörrni - en BUSS!! Snacka om perfekt avslutning på den här dagen. Bussar är det bästa jag vet!! Kul att ni var med mig idag. Hej då!"

0 kommentarer: