30 maj, 2011

Sista dagen i Spanien

Vi åkte hem från Spanien i lördags och fredagen var molnig men stekhet så vi gick runt som i en dvala på dagen och svettades järnet. Vi tog oss därför en njutardag. Drack öl och jag åt min älskade våffla. De säljer dom överallt och de är ljuvliga. Milo fick också njuta en hel del med pommes, hamburgare, klubba och våffla. 

Det har överhuvudtaget blivit en hel del gottis för hans del under semestern. Både godis, glass och fettig mat. Särskilt mycket godis på planet hem (för att blidka honom och undvika arga medresenärer). Har lite dåligt samvete faktiskt men samtidigt så ska ju han också ha lite semester och få äta lite gott. Men nu är det slut på godis för ett bra tag känner jag. Vill inte att han ska tappa sina små söta tänder!

Mumsar pommes och hamburgare

Vi njuter av kall öl

Jag beställer min favorit - våffla m chokladsås

Barnsligt nöjd!

Men den är ju så fantastiskt god!

Vi försöker lära en något motvillig Milo att gunga på stor gunga

0 kommentarer: