30 mars, 2009

Besök av Carl Ludvig och Caroline

Idag var Carl Ludvig, 6 månader, och mamma Caroline på besök hemma hos oss för att träffa Milo för första gången. Jag och Caroline träffades på ett jobbprojekt i somras då vi båda var gravida. Jag hade inte träffat Carl Ludvig sedan han bara var ett par månader gammal, så det var jättekul att se hur stor han blivit. Milo och Carl Ludvig kom jättebra överens och log och skrattade, både mot varandra och mot oss, det var jättemysigt! Jag som blev lite orolig efter föräldraträffen för ett par veckor sedan att Milo inte skulle gilla andra bebisar, men det var ju jättelöjligt av mig. Det gör han alldeles uppenbarligen. Man är ju faktiskt bara inte alltid så social när man är 2,5 månader gammal. Knäppa mamma att oroa sig för sådant.


1 kommentarer:

Mattias sa...

Hej Milo, vilken fin blogg din mamma skriver om dig och dina äventyr. Tänkte jag skulle passa på att tacka för lånet av dina roliga leksaker. Det var kul att hälsa på och leka med dig. Hoppas vi ses snart igen.

Kram från Carl Ludvig