19 mars, 2009

Träffade gammelmoster- och morbror och mormor

Igår träffade Milo mammas moster och morbror - Keyan och Staffan (gammelmoster och morbror) för första gången. Jag och Milo var och hälsade på mamma i Enköping och de kom dit för att träffa underverket. Vi hoppas på att Milo får träffa mina kusiner Jimmy och Linda snart också för det skulle vara kul.

I Enköping var också jag, Milo, mamma och mammas och pappas hund Kira ute på en promenad. Det var soligt ute och vi kände att äntligen är våren på väg. Med solen kommer energin.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaa de är klart vi ska träffa milo också :) vi får ta de någon helg tycker jag:)/ jimmy

Anonym sa...

Halsningar fran Ulla i Los Angeles.

This is awesome!!! Nu kan jag fa se
lite bilder o hanga med fast jag bor
sa langt borta.

Milo ar jatte sot. Halsa Keyan. Hon
ser sa fin ut o vilket toppen foto pa Gittan... if you read this, you look great and I love you. Kram fran Ulla

Anonym sa...

Det skulle vara bra om vi fick se Milo Hälsningar Gammel morfar och mormor