23 februari, 2010

Imse Vimse Spindel

Milo har blivit en riktig fena på att härmas. Speciellt roligt är det att göra rörelserna till Imse Vimse Spindel. Fast han ligger alltid ett steg före, det är som att han är så förtjust över att han vet vilken rörelse som kommer så att han gör den direkt.


I övrigt så är Milo fortfarande magsjuk, inne på sin 5:e dag nu. Markus blev också magsjuk, men som tur är har jag klarat mig. Men väldigt jobbigt för Milo. Behåller fortfarande ingen mat. Alltså vi har levt i ett bajsinferno. Ska inte berätta mer om det. Som tur är har han kissat lite, hade han inte gjort det idag hade vi varit tvungna att åka in till barnakuten med honom och gett intravenös vätska. Skönt att slippa det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej era sjuklingar! Nu är det på tiden att ni alla blir friska samtidigt!. Det kan nog behövas nu när ni snart ska flytta. Det är kul att läsa om Milos värld. Tycker du är jätteduktig Madeleine som håller den så uppdaterad. Och kul med bilderna på Milo. Han växer fort vill jag lova. Och tänk att han kan gå!. Grattis till dagisplats. Helt perfekt att det blev så nära. Hoppas vi kan ses snart när snökaoset lagt sig något. Puss på er alla från "farmor"

Anonym sa...

Hej era sjuklingar. Nu är det väl på tiden att ni alla är friska samtidigt. Kan ju behövas när ni snart ska flytta. Vad härligt att ni fått dagisplats! Och så nära - helt perfekt. Det är kul att läsa om Milos värld så att man vet hur ni har det. Du är duktig Madeleine på att hålla den uppdaterad. När snökaoset lagt sig lite får vi väl träffas för nu var det länge sen. Puss på er från "farmor". (nu har jag försökt skicka en kommentar 3 ggr men det bara suddar ut mig. Försöker igen

Jenny sa...

Stackars lilleman! Usch, fasar för när Viggo ska bli magsjuk och om jag ska vara ärlig- hemskt nog mest för min egen del... min största fobi är att kräkas. Hoppas att han blir frisk snart!
Kramar

Madeleine sa...

Kikar in lite här! Vilken söt son du har! Jättefin blogg med, Kram från oss!

Anonym sa...

Förlåt, haha, bajsinferno! Usch era stackare! Tänker på er krya på er, massa kramar Veronica