16 februari, 2010

Milo - se här vad mamma lärt sig

Milo, om du sitter och läser detta nu (kanske för att jag tvingat dig) och är en fjunig tonåring som tycker att jag lagar tråkig mat - titta då på denna bild. Titta här och se var jag kommer ifrån, var jag började min matlagningsresa någonstans. Jag kan garantera dig att den maten du får idag, är hundra gånger bättre än vad jag lagade när du var ett år. Det här monstret jag lyckats skapa ska föreställa en ugnspannkaka. Den är ungefär en decimeter hög (!) Ja... bedrövligt sorgligt är det. Tur att din pappa har lite skills in the kitchen.


P.S Om det finns några gulliga mammabloggare där ute som läser det här inlägget - maila gärna mig era bästa ugnspannkakerecept. Det ska vara noggranna instruktioner till - annars klantar jag till det. Adress: madeleine.johansson@mail.com Tack på förhand!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsningar från morfar och mormor den såg fin ut.
ha en bra dag hälsa alla i familjen
Ja det tycker jag verkligen jag har aldrig fått till en så snygg ungspannkaka.Hälsn. från mormor.