08 december, 2010

Hasseludden Yasuragi SPA!

Har jag berättat att jag har världens gulligaste kollega? Inte nog med att hon har världens vackraste namn. Hon är också en superduktig kollega och hon är väldigt omtänksam. I 30-års present fick jag ett presentkort på Hasseludden Yasuragi SPA i Nacka och det kan ju inte bli bättre än så, snacka om att bli bortskämd! Har varit där en gång förut med Markus, när jag var gravid och gillar det verkligen.

Vi avsatte tid och åkte dit i måndags. Vi spenderade en hel dag där, en otrolig lyx för oss som annars jobbar som galningar. Det tar lite tid att komma ned i varv men efter ett par timmar kommer det ett enormt lugn över en. Till slut går man nästan runt i slow-motion. Man blir så påverkad av den lugna stämningen och av att bada i de varma baden. Väldigt avkopplande är det.

Det var otroligt välbehövligt och vi har lovat varandra att göra om det snart igen! Tack igen snällaste gulligaste Madeleine!


Madeleine vid de varma utomhusbaden

Jag tror vi spenderade totalt 3 timmar effektiv tid i baden. Urskönt!


Utomhusbaden ligger precis mitt bland snö och skog


Dags för lunch: yakiniku och chokladbakelse till efterrätt. Ska man gå på SPA ska man skämma bort sig ordentligt, eller hur ;)

2 kommentarer:

MADELEINE sa...

hahaha.. tack för dom bilderna :-p

Klart vi gör om det snart igen! KRAMIS

Anonym sa...

Lyx och lycka! Kan inte bli mycket bättre. Monica.