10 januari, 2011

Grattis Milo 2 år!

Till min son

I två fantastiska år har jag fått äran att vara din mamma. Fått lära känna dig från att du tog dina första andetag, öppnade dina vackra ögon och plirade mot mig till att du idag springer runt som en liten vilde och kan prata.

Vilken resa vi gjort tillsammans! Jag har funnits vid din sida vid jobbiga stunder, som när du hade kolik och jag fick uppleva den hemska känslan av total maktlöshet. Du i din tur, fanns vid min sida när jag gick igenom en förlamande sorg efter mamma. Trots att du var så liten kunde du bära upp mig, få mig att andas och till och med att le.

De härliga stunderna har däremot varit många fler och jag njuter än av de många skratt vi haft tillsammans, din stolta min när du tog dina första stapplande steg och dina många busiga upptåg. Varje dag med dig är en glädje och det är så häftigt att få upptäcka livets olika aspekter än en gång, fast nu genom dig.

Det finns ingenting jag uppnått i mitt liv som är större än att jag skapat dig och får vara din mamma. Jag är lycklig varje dag vi lever och andas och får uppleva livet tillsammans. Tack min älskade Milo för att du är du. För att du är världens mest fantastiska person och för att jag får vara din mamma.


Älskar dig obeskrivligt mycket.


Milo nyfödd <3
En rund och välmående Milo 6 mån
6-månaders fotografering
Stolt Milo här 1 år och har precis lärt sig gå
Glad 1,5-åring njuter av sommaren
2-åring full med energi och bus!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis killen ha en bra dag kram keyan staffan

MADELEINE sa...

Grattis till finaste Milo <3