04 januari, 2010

Släktmys

Den senaste veckan har vi hunnit med att träffa lite släkt och det är alltid mysigt. I mellandagarna var vi hemma hos min moster Keyan & Staffan och hälsade på, och där var också min mormor och morfar och min bror. Milo fick då för första gången se en julgran, men som tur var så var han inte alltför fascinerad av den (dvs den fick stå kvar oskadd :) Och igår kom Markus syster Amie och hälsade på. Det tyckte både vi och Milo var riktigt mysigt.

Milo och min moster Keyan
Milo och min bror Tony
Milo och Amie

4 kommentarer:

Eva sa...

Hej!

Läste att du skulle starta webshop, spännande! Själv shoppar jag mycket på nätet så vill du ha tips på produkter eller andra siter att sno idéer från får du gärna besöka min sida. Jag har nyss börjat så fler varor kommer... http://evasshoppingblogg.blogspot.com/
Ser fram mot att kolla in din shop när den ligger ute :)

Milos mamma sa...

Vad kul, jag ska kolla in din blogg och hojta till när jag är igång! :)

Anonym sa...

Kul att ni kom och hälsade på.Vi syns när jag skall fixa till "BASTUN" .
Kram Staffan Key

Milos mamma sa...

Haha, ja så kallt som det är nu så är vi bra sugna på att skippa garderoben och slå till på en bastu istället! ;)