07 mars, 2010

Tony flyttar med stil!

Min bror Tony är så rolig. Idag skulle han komma och hjälpa oss flytta lite grejer till nya lägenheten. Han hade på sig finbyxor, skjorta och en snygg v-ringad tröja ovanpå. Och så sin nya fina klocka. Det var alltså hans flytt-outfit. Snacka om att det är stil på honom! Jag borde ta efter lite. Jag kan ju inte längre skylla på att jag är mammaledig och precis fått barn. Måste shapa up mig! Men mina leggings är ju så sköna...

Här är en bild på Tony i full flyttgubbe-mundering och så lilla prinsen. Finaste brorsan med finaste sonen. Härligt!

1 kommentarer:

Lotta sa...

Jag håller med dig, leggings är ju bara sååå skönt. Jag fullkomligt bor i mina. Inventerade dock garderoben härom kvällen och insåg att jag kommer i samtliga av mina jeans så nu finns det väl inga ursäkter. (fast det är ju väldigt snyggt med leggings tycker jag)