14 mars, 2010

Nu är Babylooba webbshop igång!

Som ni vet har jag för en tid sedan blivit egen företagare med allt vad det innebär. Sagt upp mig från trygga anställningen sedan 4 år tillbaka och byggt upp något alldeles eget.

Efter flera långa månaders arbete med webbshopen kan jag nu äntligen presentera resultatet på: www.babylooba.se!

Babylooba är en webbutik med babyartiklar och babykläder för barn mellan 0-2 år. På hemsidan finns också intressant läsning kring sådant som rör babylivet.

Nu tycker jag att ni ska kolla in min fina butik och tipsa ALLA barnföräldrar och gravida ni känner om den!

Just nu: ÖPPNINGSERBJUDANDE – 10 % rabatt på ALLT! Uppge kod: LOOBA10.

Jag skulle också vilja be alla er med bloggar att nämna min webbutik i ett inlägg, länka till mig och hjälpa mig få lite trafik =)


2 kommentarer:

Madde sa...

Hej! Har nu tipsat om din shop i bloggen, jättestarkt jobbat av dig och hoppas det kommer gå super!! :-)

Anonym sa...

Stort grattis till din fina webb! Du e bara helt bäst alltså! kramar Veronica