24 mars, 2010

Milos egna rum

Nu när vi flyttat har Milo äntligen kunnat få ett alldeles eget rum. Färgerna går i härliga pastellfärger med grön/blått och gult. Han har plats med sin spjälsäng, en byrå med kläder, en hylla med leksaker och det bästa av allt... en MYSHÖRNA! Det första han gjorde när han såg den var att kasta sig där och bara mysa och gosa med allt. Det var underbart att se. Så den var alldeles klockren! Ovanför den ska vi sedan sätta ett stort konstgjort löv från IKEA, så blir det ännu mysigare. Och på väggarna i rummet ska jag sätta upp underbart söt väggdekorationer från min egen webbshop i form av dinosaurier. Återkommer med bilder på det sen när det är klart!

Myshörnan

Lekhörnan

Byrån med en liten stol framför som jag hade när jag var liten! =)

1 kommentarer:

Anonym sa...

va mysigt ni har - så himla kul att jag kunde hjälpa det lilla jag kunde. Ser fram emot en middag på terassen. jag kommer med skumpan!
Lasse