09 november, 2010

Grattis världens bästa morbror!


Idag fyllde en väldigt speciell person år, nämligen Tony! Min bror och Milos morbror. Världens bästa morbror.
En riktigt bra morbror växer inte på träd. En riktigt bra morbror finns där och bryr sig om och älskar alldeles ovillkorligt. Tänker på, kommer ihåg och prioriterar. Tony, du är världens bästa morbror och du vet att Milo är alldeles galen i dig. Lyckliga han som har dig som morbror.

Du är också världens bästa bror och jag är så glad för att du finns. Vissa människor lyfter upp en och ger en energi och sådan är du för mig. Du inspirerar mig med ditt synsätt på livet och din underbara humor. Vi kan prata om allt och vi finns alltid där för varandra. Love you! Bamsekram från oss till dig idag!

1 kommentarer:

Tony sa...

Tack så mycket Milo och syster vad gulliga ni e.
Så glad att jag har er. kramar