27 april, 2010

Svårt få ihop tiden

Det blir inte så ofta jag hinner uppdatera den här bloggen längre. Det var lättare när man var föräldraledig och inte hade ett företag att sköta. Nu är tiden knapp och jag hinner ofta inte sitta vid datorn och göra annat än jobba. Företaget går sådär. Det kräver väldigt mycket marknadsföring för att få in kunder och marknadsföring tar tid.. men jag kämpar på. Himla kul är det i alla fall. Har fått mycket positiv feedback från kunder som är nöjda med snabb och trevlig service och fina produkter.

Med Milo är det i alla fall bra. Han är fortfarande lite förkyld (snacka om segdragen förkylning) men är mest snorig bara. I måndags gjorde vi ett så kallat pricktest (allergitest) på honom och där kunde läkaren inte se att han var allergisk. Det är positivt! Han har helt enkelt bara mycket eksem och känslig hud. Som sin pappa. Vi har nu fått rådet att bada honom varje dag och sedan smörja in med krämer när hans hud fortfarande är blöt. Vi tycker redan att det börjat hjälpa!

Milo tänker ta över familjeföretaget i framtiden.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Nej dagarna bara flyger iväg när man ska börja jobba och särskilt för dig kan jag tänka. Jag tycker du är så himla duktig som kör eget! Kommer gå hur bra som helst för dig, men det tar mycket kraft.
Kramar

Madde sa...

Hej! Hur går det med allt? dagis och firma och så? Hoppas på att det går bra! Kram Madde och Alvin