07 mars, 2011

A trip down memory lane 1

Häromdagen satt jag och bläddrade bland alla gamla tusentals (!) bilder vi tagit sen Milo föddes. När jag tittar på bilderna känns det som att det gått ungefär 12 år! Det känns så oerhört avlägset och länge sen; den första tiden hemma, amningen, kolik, sömnlösa nätter, babysim och allt vad det nu var. Minns knappt. Det är bara en sak jag minns extremt tydligt - hur det kändes när jag såg honom för första gången, höll honom i min famn och han plirande tittade upp på mig och mötte min blick.. det minns jag som igår. Det är mitt livs absolut lyckligaste ögonblick <3

Även om det är med blandade känslor är det mest härligt att titta på bilderna och att ta en trip down memory lane. Självklart ska jag dela med mig av de mest minnesvärda och roliga bilderna. Vassego!

Mamma och pappa håller i Milo på BB.
Ser ni hur gul Milo är i huden - han hade gulsot
och vi som tyckte att han var så härligt snygg solbränd bebis, haha!


Så här satt vi ofta första månaderna jag och Markus.
Ända från dag 1 ville Milo bara vara nära och helst sova på oss.
Ibland satt man fastklistrad flera timmar i soffan..
man ville inte riskera att han skulle vakna.

Lite dåligt samvete får jag allt när jag ser den här bilden. Stackars liten får konkurrera om mammas uppmärksamhet med datorn. Jaja, bestämmer man sig för att starta företag så måste man ju offra en del. Även om det faktiskt mest blev min egen sömn som fick lida.

0 kommentarer: