09 mars, 2011

A trip down memory lane 3

Dags för tredje och avslutande delen i min lilla miniserie "A trip down memory lane":

Milos dop, när han var 6 månader gammal. Det var så himla lyckat och fint.
En riktigt härlig dag vi alltid kommer att bära med oss varmt om hjärtat!

Milo skötte sig helt exemplariskt hela dopceremonin.
Han var så nöjd över att få tugga på det långa snöret i klänningen haha.
Jag och Markus läste en dikt för Milo.
Utomhus sken solen för fullt. Glad över att det blev så fint!

Introduceringen av mat var kul minns jag.
Här får pappa äran att mata en förtjust Milo.

Ett utav de första och få restaurangbesöken vi gjort.
Milo väljer omsorgsfullt ut vad han vill ha.
Lyx att gå på restaurang ju!

Första båtturen ute på Milos farmors landsställe!
Paraplyet skyddar mot solen. Gud så härligt det ser ut. 

Fina Markus

Borsta tänderna måste man lära sig göra själv..

Tycker den här bilden på Milo och pappa är så himla fin!

2 kommentarer:

zasata sa...

Blir inte alls sugen på sommar eller så när jag ser bilderna och tittar ut genom fönstret där det regnar slask..

Anonym sa...

Hej Madde! Tack för att jag har fått följa er i dina bakåtblickar! Kram Monica.